Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.07.2009 07:18 - Frank Sinatra
Автор: nostalgia Категория: Музика   
Прочетен: 1026 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 30.07.2009 07:19


Frank Sinatra  

 

imageIn The Wee Small Hours - 1955 (Raridade) Postado 14-05-09
Can"t We Be Friends?
Dancing On The Ceiling
Deep In A Dream
Glad To Be Unhappy
I Get Along Without You Very Well
I See Your Face Before Me
I"ll Be Around
I"ll Never Be The Same
Ill Wind
In The Wee Small Hours Of The Morning
It Never Entered My Mind
Last Night When We Were Young
Mood Indigo
This Love Of Mine
What Is This Thing Called Love
When Your Lover Has Gone
Download
 
Disco New York New York
Bad Bad Leroy Brown
For Once In My Life
I Get A Kick Out Of You
Moon River
Mrs. Robinson
My Way
Ol" Man River
Something Stupid (Part Nancy Sinatra)
Strangers In The Night
Summer Wind
That"s Life
The Girl From Ipanema (Part Tom Jobim)
The Lady Is A Tramp
Theme From New York New York
What Now My Love
Yesterday
Download

No Disco Songs From The Heart
All The Way
Almost Like Being In Love
Angel Eyes
As Time Goes By
At Long Last Love
Cheek To Cheek
Day By Day
Embraceable You
I Wish I Were In Love Again
If You Are But A Dream
I"ll Be Seeing You
In The Wee Small Hours Of The Morning
I"ve Got A Crush On You
I"ve Got You Under My Skin
Love Is Here To Stay
My Funny Valentine
Nice "n" Easy (Alternate Take, Previously Unreleased)
Time After Time
Too Marvelous For Words
Try A Little Tenderness
Where Or When
Download



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nostalgia
Категория: Музика
Прочетен: 674081
Постинги: 149
Коментари: 269
Гласове: 4552