Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2009 14:20 - Онлайн музика
Автор: nostalgia Категория: Музика   
Прочетен: 2723 Коментари: 0 Гласове:
0



През последните години забелязвам, че все повече хора започнаха да слушат музика онлайн. Големите музикални портали пък от своя страна започнаха да работят все по-здраво върху своите сайтове и предлагат разнообразни услуги, като гледане на клипове, текстове на песни, онлайн радиа и т.н. Лично на мен тези сайтове ми допадат, защото с няколко клика мога да си наглася любимата музика и всичко останало зависи от самата система. А като гледам статистиката на подобни сайтове явно не само на мен ми допадат. Но по-важното е, че всеки може да си направи такъв сайт, стига да има уникална идея за дизайн или реализация.

Точно за това искам да ви покажа един сайт, който стартира официално преди няколко дни - Vmusic.bg. Готиното на този сайт е, че както споменах по-горе може да си нагласиш любимия стил музика, да го покажеш на хората или да си го слушаш само ти, без да отваряш Winamp или друга програма за слушане на музика. Другото нещо, което ми хареса е, че създателите на сайта приемат всяка критика/идея и отговарят доста бързо. Това нещо липсва при по-големите портали и честно казано си мисля, че това е в техен минус. А колко от вас ползват подобен тип музикални сайтове и бихте ли си направили такъв, ако имате нужните умения?



Тагове:   онлайн музика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: nostalgia
Категория: Музика
Прочетен: 673982
Постинги: 149
Коментари: 269
Гласове: 4552